Selamlar hocam benimde kredi borçlarım var. Borçlarımı sürekli önden ödeyerek ilerliyorum, izin verse 2 3 ay önden ödeme yaparak gideceğim ama sistem izin vermiyor. Geçen findeks notuma baktım çakılmışım

Bankalar sadece zamanında ödeme istiyor fazlası zarar diyor anladığım kadarıyla
Evet hocam 2-3 ay önden izin verse bende önden gideceğim.
Findeks raporumda benim kötü durumda hocam
Şuanda 1 tane enparadan kredi kartım var. N'olur n'olmaz diye 1.000 TL limite düşürerek yedekte tutuyorum onu ve pek kullanmıyorum, sadece cüzdan da boş yer kaplıyor