• 31-12-2022, 11:06:04
    #10
    BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi erken ödeme ile alakası yok bende senin yapmış olduğun gibi 1-2 ay önce ön ödeme yapıyorum hiç sıkıntı olamadı hep çektiğim kredilerin üstlerini verdiler kredi kartını kapatmak ile hata yapmışsın bu zamana kadar oluşmuş olan tüm derinlik kartı kapatman ile yok oldu sebebi bu
    Evet hocam, tüm hatayı (ki benim için hata değil) 10-11 yıllık kredi kartımı kapatmakla oldu
  • 31-12-2022, 11:12:27
    #11
    Hocam çok sık başvurulardan red yemeniz daha da aleyhinize.
  • 31-12-2022, 11:13:46
    #12
    Zaten çıkartmayın hocam kredi kartı iğrenç bir şey. Yaş kaçtı acaba ?
  • 31-12-2022, 11:14:53
    #13
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten çıkartmayın hocam kredi kartı iğrenç bir şey. Yaş kaçtı acaba ?
    28 yaşındayım hocam.
    Evet çıkartmak için uğraş vermiyorum zaten sadece deneme amaçlı başvuru yaptım çoğu bankadan red yedim
  • 31-12-2022, 11:23:00
    #14
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 yaşındayım hocam.
    Evet çıkartmak için uğraş vermiyorum zaten sadece deneme amaçlı başvuru yaptım çoğu bankadan red yedim
    aa ben sizi 19 falan sanıyordum hocam Allah Allah nereden aklımda kalmış bilmiyorum farklı forumlarda görmüştüm galiiba yada siz değildiniz, bol kazançlarınız olsun başarılar dilerim
  • 31-12-2022, 11:23:45
    #15
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aa ben sizi 19 falan sanıyordum hocam Allah Allah nereden aklımda kalmış bilmiyorum farklı forumlarda görmüştüm galiiba yada siz değildiniz, bol kazançlarınız olsun başarılar dilerim
    Farklı forumlarda görmüş olabilirsiniz hocam eski konularımı falan
    Teşekkürler hocam sağ olun.
  • 31-12-2022, 18:25:17
    #16
    valla bende aynı haldeyim.coronadan önce resmen banka önünden geçmekten korkuyordum,kolumdan tutup içeri çekecek ve zorla kredi/kredi kartı verecekler diye.sürekli aramalar,sms atmalar filan delirtiyorlardı...1 tane kredi kartım oldu hep,iş bankası.lisede iken 100tl filan limitle açmıştım,şimdi 37 yaşındayım.kartın limiti şuan 6k,daha önce 50k-80k limite çıkaralım dediler ama gerek yok dedim.hani gerek olursa ararım şak diye yükseltirler dedim.yakın zamanda kardeşim evlendi,gerek oldu.kartın limitini 6000den 6100e çıkaramadım

    başka bankadan alayım dedim,500tllik bi kredi yada kredi kartı dahi vermedi hiç birisi.enparada birikmiş param var,atıyorum mesela 50k para var enparada ve 500tllik kart/kredi istedigimde 2dkde red geliyor.findeks puanı desen mükemmele yakın,en üst seviyede.ne kredim var (hiç kullanmadım) ne borcum,ne başka kartım.dedigim gibi ne limiti 100tl dahi artırabiliyorum nede yeni bi kart alabiliyorum.ben pek pişman olan birisi degilim,ama iş bankası coronadan önce kart limitini 80k yapalım dediginde hayır dedigime pişman oldum.rahat rahat takside böler,sıkışmadan öderdik.şimdi çok sıkıştık bu olmadıgı için
  • 31-12-2022, 18:34:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Findeks notunuzu yükseltmek için taksitli alışveriş yaparak zamanında ödeyin ya da otomatik fatura ödeme talimatı verin. Taksitli nakit avans kullanmaktan da uzak durun.
  • 31-12-2022, 18:46:11
    #18
    ben fırsat buldukça yükseltiyorum kartların limitini kullanmadığım halde.