• 30-12-2022, 02:26:57
    #1
    Öncelikle herkese iyi geceler
    Uzun yolculuklarda otoban üzerinden giderken tünellere giriyoruz tünelde hız sınırı 80-90km civarı bunun üstüne çıkılmıyor çıkılırsada ceza kesilir olarak biliyorum. Ama yanımdan giden arabalar o kadar hızlı gidiyor ki sanki hiç ceza kesilmiyor. Tahmini hızları 100-110 civarı bu kişiler ceza yemiyorlar mı? Ve bunu bir kaç arabada yapmıyor tünelde 10 araba var ise 8 tanesi bu şekilde hızlı gidiyor.
  • 30-12-2022, 02:33:47
    #2
    Bolu tünelinde ful +220 ile gittim kaç sefer ceza yemedim.
  • 30-12-2022, 02:36:50
    #3
    Uzun tünellerde 180 hızla gidiyorum. Şuana kadar tünelden ceza yemedim.
    Hız kontrolü tünelde yapılmaz tahminimce. Tünele giriş çıkışlarda yapılıyordur.
  • 30-12-2022, 02:40:20
    #4
    Section Control varsa yersiniz ama varsa zaten tünel girisinde uyari tabalasi olur ...
  • 30-12-2022, 02:42:22
    #5
    MedyaSenin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bolu tünelinde ful +220 ile gittim kaç sefer ceza yemedim.
    Tünelde bulunan kameralar arızalı mı veya belli bir hızın üstünde gidince kamera plakayı okuyamıyor mu acaba? Çok merak ettim doğrusu.
    baskiworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun tünellerde 180 hızla gidiyorum. Şuana kadar tünelden ceza yemedim.
    Hız kontrolü tünelde yapılmaz tahminimce. Tünele giriş çıkışlarda yapılıyordur.
    İnstagramda şehir içi Beşiktaş tünelinde bir influencer ceza yediğini hikayesinde paylaşmıştı. Bu şehir içi tünel kuralı şehir dışı tünellerde geçerli değil gibi geldi
  • 30-12-2022, 02:43:51
    #6
    Kurallar bizim güvenliğimiz için var lütfen uyalım.
  • 30-12-2022, 03:04:17
    #7
    B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tünelde bulunan kameralar arızalı mı veya belli bir hızın üstünde gidince kamera plakayı okuyamıyor mu acaba? Çok merak ettim doğrusu.

    İnstagramda şehir içi Beşiktaş tünelinde bir influencer ceza yediğini hikayesinde paylaşmıştı. Bu şehir içi tünel kuralı şehir dışı tünellerde geçerli değil gibi geldi
    Merhaba hocam, bomonti - dolmabahçe tünelinde radar var ve aktif olarak çalışıyor. Çünkü ne zaman bu tüneli kullansam, taksiciler bile 70-80 arasında gidiyor. Taksiler bile burada yavaş gidiyorsa bi olay var demektir.

    Şehirler arası ise, genelde hiçbir tünelden ceza yemedim. Kuzey Marmara Yollarındaki tünellerde hep fix olarak 130-150 ile geçerim.