MedyaSenin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bolu tünelinde ful +220 ile gittim kaç sefer ceza yemedim.
Tünelde bulunan kameralar arızalı mı veya belli bir hızın üstünde gidince kamera plakayı okuyamıyor mu acaba? Çok merak ettim doğrusu.
baskiworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun tünellerde 180 hızla gidiyorum. Şuana kadar tünelden ceza yemedim.
Hız kontrolü tünelde yapılmaz tahminimce. Tünele giriş çıkışlarda yapılıyordur.
İnstagramda şehir içi Beşiktaş tünelinde bir influencer ceza yediğini hikayesinde paylaşmıştı. Bu şehir içi tünel kuralı şehir dışı tünellerde geçerli değil gibi geldi