B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tünelde bulunan kameralar arızalı mı veya belli bir hızın üstünde gidince kamera plakayı okuyamıyor mu acaba? Çok merak ettim doğrusu.

İnstagramda şehir içi Beşiktaş tünelinde bir influencer ceza yediğini hikayesinde paylaşmıştı. Bu şehir içi tünel kuralı şehir dışı tünellerde geçerli değil gibi geldi
Merhaba hocam, bomonti - dolmabahçe tünelinde radar var ve aktif olarak çalışıyor. Çünkü ne zaman bu tüneli kullansam, taksiciler bile 70-80 arasında gidiyor. Taksiler bile burada yavaş gidiyorsa bi olay var demektir.

Şehirler arası ise, genelde hiçbir tünelden ceza yemedim. Kuzey Marmara Yollarındaki tünellerde hep fix olarak 130-150 ile geçerim.