Öncelikle herkese iyi geceler
Uzun yolculuklarda otoban üzerinden giderken tünellere giriyoruz tünelde hız sınırı 80-90km civarı bunun üstüne çıkılmıyor çıkılırsada ceza kesilir olarak biliyorum. Ama yanımdan giden arabalar o kadar hızlı gidiyor ki sanki hiç ceza kesilmiyor. Tahmini hızları 100-110 civarı bu kişiler ceza yemiyorlar mı? Ve bunu bir kaç arabada yapmıyor tünelde 10 araba var ise 8 tanesi bu şekilde hızlı gidiyor.