• 25-12-2022, 11:54:11
    #37
    VipLayer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz ciddi misiniz ?
    Sorun nedir ?
  • 25-12-2022, 12:07:30
    #38
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun nedir ?
    ne sorunu olacak hocam inanıyor musunuz yani demek istedim
  • 25-12-2022, 12:12:40
    #39
    VipLayer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne sorunu olacak hocam inanıyor musunuz yani demek istedim
    İnan mayıp da napalım bu ülke için güzel haberler veriliyor siz kötü anlamlar cıkarmaya calısıyorsunuz ıcınde istemeyen doğalgazı yakmasın parasını ödemez soba yaksın bu kadar basit bir insanın yaptığı şeyler bu kadar itici gelmemeli sonuçta ülke namına bir adım atıyor birşeyler yapıyor.
  • 25-12-2022, 12:19:14
    #40
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnan mayıp da napalım bu ülke için güzel haberler veriliyor siz kötü anlamlar cıkarmaya calısıyorsunuz ıcınde istemeyen doğalgazı yakmasın parasını ödemez soba yaksın bu kadar basit bir insanın yaptığı şeyler bu kadar itici gelmemeli sonuçta ülke namına bir adım atıyor birşeyler yapıyor.
    hocam bizde inanıp sevinmek istiyoruz. dedikleriniz doğru. ülke adına adımlar güzeldir. fakat bugune kadar bu tarz söylemlerin hiçbirinin devamı gelmedi. ve bu tarz haberler hep seçim arifesinde oluyor. o yüzden insan inanmak istemiyor artık.
  • 25-12-2022, 13:20:03
    #41
    Zamlarımız şimdiden hayırlı olsun. Asgari ücret alamadan bitti.
  • 25-12-2022, 19:16:05
    #42
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyden bir kötülük çıkarmayın bence güzel haberler kendımız üretimiz kendimiz kullanırsak daha düşük ödeyeceğiz şuanda dısardan alıyoruz.
    aynen aynen kendimiz üreteceğiz daha düşük ödeyeceğiz