Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnan mayıp da napalım bu ülke için güzel haberler veriliyor siz kötü anlamlar cıkarmaya calısıyorsunuz ıcınde istemeyen doğalgazı yakmasın parasını ödemez soba yaksın bu kadar basit bir insanın yaptığı şeyler bu kadar itici gelmemeli sonuçta ülke namına bir adım atıyor birşeyler yapıyor.
hocam bizde inanıp sevinmek istiyoruz. dedikleriniz doğru. ülke adına adımlar güzeldir. fakat bugune kadar bu tarz söylemlerin hiçbirinin devamı gelmedi. ve bu tarz haberler hep seçim arifesinde oluyor. o yüzden insan inanmak istemiyor artık.