VipLayer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne sorunu olacak hocam inanıyor musunuz yani demek istedim
İnan mayıp da napalım bu ülke için güzel haberler veriliyor siz kötü anlamlar cıkarmaya calısıyorsunuz ıcınde istemeyen doğalgazı yakmasın parasını ödemez soba yaksın bu kadar basit bir insanın yaptığı şeyler bu kadar itici gelmemeli sonuçta ülke namına bir adım atıyor birşeyler yapıyor.