• 24-12-2022, 18:06:03
    #10
    insanlar her gün bu haberi duymaktan bıktı artık farklı şeyler bulmaları lazım
  • 24-12-2022, 18:06:31
    #11
    Herşeyin hayırlısı diyelim hocam. Fırsatçılık yapan çok memlekette. Halimiz duman
  • 24-12-2022, 18:09:16
    #12
    Şuan kaloriferleri sonuna kadar açtım, ocağın da tüm gözlerini yaktım mehter marşı eşliğinde kutluyorum. Birazdan da doğalgaz eşliğinde aya çıkacağız İNŞALLAH.

  • 24-12-2022, 18:16:06
    #13
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yaşındasınız?
    Siz böyle konular açıp farklı serzenişler yarattığınıza göre 20 altıdır diye düşünüyorum. Benim yaşım sizi ilgilendirmez.
  • 24-12-2022, 18:17:48
    #14
    Yine neye zam gelecek acaba
  • 24-12-2022, 18:18:23
    #15
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz böyle konular açıp farklı serzenişler yarattığınıza göre 20 altıdır diye düşünüyorum. Benim yaşım sizi ilgilendirmez.
    Ben 34 yaşındayım. Asla sizi incitecek kıracak birşey demedim. Bunlar her seçim öncesi aynı şeyleri söyleyip zam geliyor. Belki ilk defa duymuş olabilirsiniz. O yüzden yaşınızı sordum konu hakkında bilgi vermek için
  • 24-12-2022, 18:47:28
    #16
    🏆 SMM-PANEL.NET
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyden bir kötülük çıkarmayın bence güzel haberler kendımız üretimiz kendimiz kullanırsak daha düşük ödeyeceğiz şuanda dısardan alıyoruz.
    hocam zamanında bu ülkede tıkır tıkır tarım işliyordu şuan her şey dışarıdan. bunu da satar bunlar sonra tekrar satın alırlar.
  • 24-12-2022, 18:59:13
    #17
    Sadece akşamları açıyoruz
    ortalama 3 - 4 saat yatma vaktine kadar. 960 TL gelmiş.
    Sürekli açanlar ne ödüyor duymak istemiyorum
  • 24-12-2022, 19:43:39
    #18
    Her seçim olağan şeyler bunlar.


    Yerli otomobil yollarda ve gaz/petrol bulundu haberleri

    https://www.evrensel.net/haber/41216...-servis-edildi

    https://onedio.com/haber/2010-yilind...deminde-892568



    https://www.youtube.com/watch?v=JtXv0bIwLIk