• 24-12-2022, 19:54:32
    #19
    Kuru fasülye yemişlerdir
  • 24-12-2022, 20:01:33
    #20
    Tamam güzel bir zam yolda anlaşıldı
  • 24-12-2022, 20:04:42
    #21
    Arkadaşlar karadaki ve denizdeki keşiflerin hepsi doğrudur. Şimdiye kadar gerek deniz gerekse karadaki keşifler için ne açıklandıysa eksik söylendi ama fazla söylenmedi. TPAO da senelerdir sahada çalışan bir mühendis olarak söylüyorum bunları. Çukurova sahaları, karadenizdeki gaz keşfi, şehit esma çevik sahası (gabar sahası) ve diğerleri hepsi doğrudur. Bu konuda kulaktan dolma yok yine birşey bulundu vs gibi düşüncelere girmeyin. TPAO 2017 den beri arama faaliyetlerini ciddi derecede arttırdı ve bu kadar emeğin karşılığını alıyor. Ben ve birçok sahada çalışan arkadaşlarım gece gündüz demeden çalışıyoruz ve direkt bu işin içinde biri olarak size söylüyorum ki açıklanan keşiflerin hepsi doğrudur. Tekrar ediyorum açıklanan bilgilerin eksiği var fazlası yok.
  • 24-12-2022, 20:06:24
    #22
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar karadaki ve denizdeki keşiflerin hepsi doğrudur. Şimdiye kadar gerek deniz gerekse karadaki keşifler için ne açıklandıysa eksik söylendi ama fazla söylenmedi. TPAO da senelerdir sahada çalışan bir mühendis olarak söylüyorum bunları. Çukurova sahaları, karadenizdeki gaz keşfi, şehit esma çevik sahası (gabar sahası) ve diğerleri hepsi doğrudur. Bu konuda kulaktan dolma yok yine birşey bulundu vs gibi düşüncelere girmeyin. TPAO 2017 den beri arama faaliyetlerini ciddi derecede arttırdı ve bu kadar emeğin karşılığını alıyor. Ben ve birçok sahada çalışan arkadaşlarım gece gündüz demeden çalışıyoruz ve direkt bu işin içinde biri olarak size söylüyorum ki açıklanan keşiflerin hepsi doğrudur. Tekrar ediyorum açıklanan bilgilerin eksiği var fazlası yok.
    Evet doğru. Ne kadar zam gelecek? Daha fazla mı?
  • 24-12-2022, 20:40:37
    #23
    yorumlara bak cıldırıyor ınsan begenmıyorsanız soba yakın arkadas bo bo yok fatura yuksek gelıyormus falan
    koyde yasıyorum kazan sıstemı kurduk odun dayanmıyor keske dogal gaz olsa da bzde kullansak dıyoruz sadece kazan devredısı kalacak boyler dahı var sıcak su ıcın
    1 ton komur 5 bın tl odun en kotu 1500 tl 1 ayda yakar bıtırırsınız sonra dogal gazın nasıl buyuk bır nımet oldugunu ozman anlarsınız
    tüp parası da vermıyorsunuz daha ne ıstıyorsunuz
    1 tup 300 tl 1 ton komur 5 bın tl 1 ton odun 1500 tl ayda mınımum 6/7 bın tl vermek yerıne dogal gaza 1000 tl vermek daha akıllıca sadece kısın
  • 24-12-2022, 20:55:41
    #24
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Azerbaycan gibi oluruz en fazla. Tüm gazın gelirini aliyev ve çevresi paylaşıyor. Vatandaşlar sefalet çekiyor.

    Sizin bu polyannalığınız öldürecek beni. Rusya'da da gaz ve petrol var. Ancak kendi zenginlerini çıkarıyor.
    Senin sorunun dışarısı mı yaşadığın yer mı beğenmiyor veya istemiyorsan gidebilirsin başka şehre senin pollyganlıgınu da görüyoruz
  • 24-12-2022, 20:57:09
    #25
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumlara bak cıldırıyor ınsan begenmıyorsanız soba yakın arkadas bo bo yok fatura yuksek gelıyormus falan
    koyde yasıyorum kazan sıstemı kurduk odun dayanmıyor keske dogal gaz olsa da bzde kullansak dıyoruz sadece kazan devredısı kalacak boyler dahı var sıcak su ıcın
    1 ton komur 5 bın tl odun en kotu 1500 tl 1 ayda yakar bıtırırsınız sonra dogal gazın nasıl buyuk bır nımet oldugunu ozman anlarsınız
    tüp parası da vermıyorsunuz daha ne ıstıyorsunuz
    1 tup 300 tl 1 ton komur 5 bın tl 1 ton odun 1500 tl ayda mınımum 6/7 bın tl vermek yerıne dogal gaza 1000 tl vermek daha akıllıca sadece kısın
    2023 yılında halen daha nasıl böyle yorumlar yapıyorsunuz şaşıyorum. Asgari ücretin daha yeni 8 bin tl olacağı ortamda -ki çoğu insan 8 bin tl almayacak bunu herkes biliyor- millet maaşının 1/8'ini sadece ısınmaya verince geriye ne kalıyor? Daha bunun kirası var. Kiralardan haberiniz var mı? Muhtemelen yoktur, köyde internet sadece Ahaber'i çekiyor sanırım!
  • 24-12-2022, 21:25:26
    #26
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2023 yılında halen daha nasıl böyle yorumlar yapıyorsunuz şaşıyorum. Asgari ücretin daha yeni 8 bin tl olacağı ortamda -ki çoğu insan 8 bin tl almayacak bunu herkes biliyor- millet maaşının 1/8'ini sadece ısınmaya verince geriye ne kalıyor? Daha bunun kirası var. Kiralardan haberiniz var mı? Muhtemelen yoktur, köyde internet sadece Ahaber'i çekiyor sanırım!
    kardesım ben 31 yas adamın 2008 de 6 kez beyın amelıyatı oldum ıstanbulda 1 tl bıcak arası vermedım olayları goruyorum
    laz enıstenın aıle aartmaında ev tutduk 300 tl sadece sobalı dogal gaz vardı yanı senın ysadın hayatıda kısmen yasadım 2008 de asgarıucret 450 falandı surıyelı de yokdu afganda ozmanlarda ama suan arada sıtanbula gıdıyorum koye gelıyorum eskıyı dusunuyorum cag atlamısız farkında degılız cok yakın zamna da hasta zıyaretıne gıttım carsambada az bucuk ara verı tv ozel oda tutuyorsunz otel gıbı olmus sız
    ne olsu ıstıyorsunzu az fox ızleıy eksı sozlukden cıkında dunyaya bakın petrol covıt donemınde 30 dolara kadar gerıledı 1 yılda 130 doalra cıkdı 80 doalr arasında gıdıor gelıyor
    abd sana ezelden berı kuyruk acısı var 300 yıl once sana vergı odedıgı ıcın dogrudan veya dolaylı sekılde saldırıyor doları yukske tutuyor kı ınsanlar zor duruma dussun
    yada ulke faızı 60 yapsın ıs veren sanayıcı ınsaat mutaıtler parayı fazıe atıp
    ne ugracasam ıscı ıle desın genıs dusunun baslatmayın 2022 sıne
    benım bu yazdıklarım harıcı evet kardesım dogal gaz velı nımet gecen yıl bu zmaanlar ısı bırakmıs ıssızlık maası az dıye dıdıme enıste ve kuzenelrın yanına amelelık yaptım
    sana soyle soylım enıste ek ıs almıs bır eve gıdıyoruz adam evı guzel hava soguk evde dogalgaz yok soba yakıyor mılyonalrca turıstın geldıgı dıdım akbuk mılas yolllar hanı su yol yaptı dıye dalga gectınız yollalrı adamalr hala yapmamıs alt yapı berbat vıllalar yapılıyor ama beledıyeler calısmıyor

    ıster ınanın ıster ınanmayın deneyıp gorun gıdın soba yakın sadece 1 ay yaptıgınız masrafı verdıgınız ugrası gorunnce dogal gaz velı nımet dıyeceksınız
    1000 tl gozunuz gormuyecek

    NOT O 300 tl kırayı de eksık verınce kapıya gelıyordu halamın kaynanası veresıye yazdırınca enıstenın suratı sırke satıyordu bende az cok sızı anlıyorum ama her sey hukumete baglamayın ınsnalarımız da kotu cıkarcı hakkım dıyerek hak yıyor
  • 24-12-2022, 21:26:43
    #27
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beğenmiyorum, yolla bilet paramı ve vizemi.
    istemeyen bulur parasını gider ben neden göndereyim hadi başka yerde oyna