yorumlara bak cıldırıyor ınsan begenmıyorsanız soba yakın arkadas bo bo yok fatura yuksek gelıyormus falan
koyde yasıyorum kazan sıstemı kurduk odun dayanmıyor keske dogal gaz olsa da bzde kullansak dıyoruz sadece kazan devredısı kalacak boyler dahı var sıcak su ıcın
1 ton komur 5 bın tl odun en kotu 1500 tl 1 ayda yakar bıtırırsınız sonra dogal gazın nasıl buyuk bır nımet oldugunu ozman anlarsınız
tüp parası da vermıyorsunuz daha ne ıstıyorsunuz
1 tup 300 tl 1 ton komur 5 bın tl 1 ton odun 1500 tl ayda mınımum 6/7 bın tl vermek yerıne dogal gaza 1000 tl vermek daha akıllıca sadece kısın