rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Azerbaycan gibi oluruz en fazla. Tüm gazın gelirini aliyev ve çevresi paylaşıyor. Vatandaşlar sefalet çekiyor.

Sizin bu polyannalığınız öldürecek beni. Rusya'da da gaz ve petrol var. Ancak kendi zenginlerini çıkarıyor.
Senin sorunun dışarısı mı yaşadığın yer mı beğenmiyor veya istemiyorsan gidebilirsin başka şehre senin pollyganlıgınu da görüyoruz