• 02-04-2009, 20:25:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar.

    Kafam çok karışık. Doktora yapmaktan tutun da kendi şirketimi kurmaya kadar birçok şeye yakınım. Yakın olduğum şeylerden birisi de yurt dışına çıkış.

    Geçmişte yurt dışındaki şirketlerden çok "olur, gel" aldım, ama salak olduğumdan bu başvuruları konsolosluklardan çalışma/yaşama izni almadan yaptım, adamlar da "seni mi bekleyeceğiz" dercesine kibarca salladılar, haliylen.

    Şimdi hayalimde Yeni Zelanda ya da Avustralya var, çok güzel ülkeler (ve uzak).
    Daha önce Avustralya'dan 1, Yeni Zelanda'dan 3 kabul aldım. Birisine neredeyse gidiyordum.

    İngilizcem harikadır, telefonda saatlerce konuşabiliyorum, bu konuda problemim yok. Sosyal açıdan da rahat bir insanım.

    Beni korkutan ÅŸeyler:
    1. Orada iÅŸsiz kalmak
    2. Orada yalnız kalmak.
    3. Oradan buraya çok sık gelememek (ama bu normal)

    Artıları:
    1. Çalışma yaşantımda ve referanslarımda çağ atlarım, buraya dönsem de sırtım yere gelmez.
    2. Saydığım ülkelerin ve komşularının nefis doğası var.
    3. Saydığım ülkelerde müzik üstüne çalışmak için yeterli güzel evler var, tek kişilik müstakil.
  • 02-04-2009, 20:57:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Avusturalyaya Kesin Git İşi Bulmazsan Geri Dönersin Zaten
  • 02-04-2009, 21:28:51
    #3
    yanlız kalmaktan korkmayın ben yanlız kalıyorum istediğim gibi yaşıyorum yanlız yaşıyorum.

    he arkadaşlarım var ancak onlardan uzaklaşmayı ben istedim ve 2 aydır böyle takılıyorum hayatım muhteşem heryere tek gidiyorum okuldan tutun gece hayatıma kadar. yanlız kalmanın artıları daha çoktur
  • 03-04-2009, 01:10:49
    #4
    tek cümle ; "ne duruyorsun be adam"
  • 03-04-2009, 03:48:58
    #5
    imkanım olsa 1 saniye bile durmam buralarda..
  • 03-04-2009, 03:58:17
    #6
    sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imkanım olsa 1 saniye bile durmam buralarda..
    Niye noldu orda seni bekleyen mi var
  • 03-04-2009, 04:12:04
    #7
    Önünüzde Avustralya gibi bir seçenek varsa 1 dk daha durmayın

    Dünyanın en çok gidilmek istenen ülkesi ve bir ara bende çok ilgileniyordum. Gerçekten hem yaşanılası hemde çalışılası bir ülke.

    Burdan dil okuluna gidip orda bir türk kızı bularak evlenme hayali kuran ve orda kalmayı düşünen bir sürü insan biliyorum
  • 03-04-2009, 04:40:05
    #8
    Avusturalya da almanca konuÅŸuyorlar..
  • 03-04-2009, 11:33:57
    #9
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avusturalya da almanca konuÅŸuyorlar..
    Hacı naaptın Bir kere Almanca konuşulan sömürge yok denecek kadar çünkü Almanlar sömürge faaliyetlerinde bulunamadı.