• 03-04-2009, 11:39:07
    #10
    Soruyu kendime sordum ve işin içinden çıkamadım.
    işsiz ve yalnız kalmak çok büyük dert. Ama ilerde imkanım olsa çıkardım yurtdışına heralde. Burada bir açık kapın hala kalıyorsa git gör beğenirsen kal eğer canını sıkan birşeyler olursa geri dön derim .
  • 03-04-2009, 11:45:46
    #11
    was
    Üyeliği durduruldu
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek cümle ; "ne duruyorsun be adam"
    +1
  • 03-04-2009, 12:13:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sakıncası yoksa üniversitede ne okuduğunuzu öğrenebilir miyim ? Avustralya büyük şans bence burada millet oraların güzelliğinden felan bahsediyor, bana göre bizim ülkemizde mükemmel
    Hayat standartları için güzel bir yaşamın olacağı için gidilmeli.
  • 03-04-2009, 12:17:14
    #13
    yahu ne duruyosun yeni zelanda beklerken.. bneim hayalim new zeland yaaa
  • 03-04-2009, 22:55:06
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakıncası yoksa üniversitede ne okuduğunuzu öğrenebilir miyim ? Avustralya büyük şans bence burada millet oraların güzelliğinden felan bahsediyor, bana göre bizim ülkemizde mükemmel
    Hayat standartları için güzel bir yaşamın olacağı için gidilmeli.
    Sabancı Üniversitesi Elektronik Mühendisliği.
    Kendimi geliştirdim. Okul bizi manyak etti, sürekli okuyup öğreniyorum.
    Televizyon izlerken kendimi rahatsız hissediyorum, boş vaktim olması tuhaf geliyor, okulun bünyede bıraktığı ağır hasar biraz da avantaj aslında.
  • 03-04-2009, 23:46:39
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkdaşlar bende bu konu hakkında birşeyler soracağım;
    Almanyaya gitmek istiyorum Nasıl Gidebilirim ?
    3 Aylık davetiye sistemi nedir ?
    Açıklarsanız sevinirim.
  • 04-04-2009, 01:27:07
    #16
    vay be ilk yurtdışında okuyacağım kesinleştiğinde elektronik mühendisliği istemiştim. sonradan kafamı çeldiler inşaat mühendisliğine sonra geldim buraya bu ülkede neyin okunup para edeceğini araştırdım gemi inşaat mühendisliği çıktı kaderde onu okumak varmış okuyoruz
  • 04-04-2009, 04:11:42
    #17
    İmkanım olsa garantilerim olsa 1 sn. bile durmadan giderim.
  • 04-04-2009, 10:19:45
    #18
    Avustralya'da yalnızlık çekeceğini sanmıyorum Türk belediye başkanı bile var Türklerin yoğun olduğu bir ülke.
    Ama tabiki de burdaki gibi bir ortam yaratman uzun sürebilir.