Selamlar.

Kafam çok karışık. Doktora yapmaktan tutun da kendi şirketimi kurmaya kadar birçok şeye yakınım. Yakın olduğum şeylerden birisi de yurt dışına çıkış.

Geçmişte yurt dışındaki şirketlerden çok "olur, gel" aldım, ama salak olduğumdan bu başvuruları konsolosluklardan çalışma/yaşama izni almadan yaptım, adamlar da "seni mi bekleyeceğiz" dercesine kibarca salladılar, haliylen.

Şimdi hayalimde Yeni Zelanda ya da Avustralya var, çok güzel ülkeler (ve uzak).
Daha önce Avustralya'dan 1, Yeni Zelanda'dan 3 kabul aldım. Birisine neredeyse gidiyordum.

İngilizcem harikadır, telefonda saatlerce konuşabiliyorum, bu konuda problemim yok. Sosyal açıdan da rahat bir insanım.

Beni korkutan şeyler:
1. Orada işsiz kalmak
2. Orada yalnız kalmak.
3. Oradan buraya çok sık gelememek (ama bu normal)

Artıları:
1. Çalışma yaşantımda ve referanslarımda çağ atlarım, buraya dönsem de sırtım yere gelmez.
2. Saydığım ülkelerin ve komşularının nefis doğası var.
3. Saydığım ülkelerde müzik üstüne çalışmak için yeterli güzel evler var, tek kişilik müstakil.