GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avusturalya da almanca konuşuyorlar..
Hacı naaptın Bir kere Almanca konuşulan sömürge yok denecek kadar çünkü Almanlar sömürge faaliyetlerinde bulunamadı.