• 02-04-2009, 01:43:16
    #28
    Beğendim ben şahsen güzelmiş.
  • 02-04-2009, 01:46:39
    #29
    Üyeliği durduruldu

    bu harika ama :P
  • 02-04-2009, 01:50:10
    #30






    10 numara araç,cebimde birikimim olsun kaçırmam bunu..
  • 02-04-2009, 02:01:03
    #31
    bu modifiyeler Anadol danmı modifiye edilmiş acaba yoksa Ford danmı ?
    bu arada fiyatı nedir acaba o siyah olanının ?
  • 02-04-2009, 02:10:05
    #32
    sinanandirman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu modifiyeler Anadol danmı modifiye edilmiş acaba yoksa Ford danmı ?
    bu arada fiyatı nedir acaba o siyah olanının ?
    Ford Caprie modifiye edilmiş.

    8.750 TL istiyor buna vatandaş , Eskişehir'de..
    Sahibinden.com üzerinden arama yapabilirsin "Ford Caprie" yazarak yahut Klasik Araçlar bölümüne girerek.. Hakikaten şu an param olsun düşünmeden giderim Eskişehir'e o arabayı almaya.
  • 02-04-2009, 02:24:15
    #33
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ford Caprie modifiye edilmiş.
    8.750 TL istiyor buna vatandaş , Eskişehir'de..
    Sahibinden.com üzerinden arama yapabilirsin "Ford Caprie" yazarak yahut Klasik Araçlar bölümüne girerek.. Hakikaten şu an param olsun düşünmeden giderim Eskişehir'e o arabayı almaya.
    bence de değer...
  • 02-04-2009, 02:37:05
    #34
    yarın alıyorum
  • 02-04-2009, 03:58:05
    #35
    sanırsam bunların ön kabutları fiberklastan yapılmıştı duvara vurduğunuzda filan daha çok yamulmak yerine kırılmayı tercih ediyor anadol lar

    ayrıca güzel arabaymış
  • 02-04-2009, 06:19:51
    #36
    bu tür aracı almak için cebinizde sağlam olmalı bunlar çok yakarlar çünkü vede arızaları bakımları da pahalı tutar. ucuz diye fakir adam arabası demeyin
    Böyle arabayı 10'a alırsınız 2 senede 20binlik masrafınız olur birde normal dizel/lpg 1 yakarken siz 1.5 yakarsınız yakıttanda girer.