bu tür aracı almak için cebinizde sağlam olmalı bunlar çok yakarlar çünkü vede arızaları bakımları da pahalı tutar. ucuz diye fakir adam arabası demeyin
Böyle arabayı 10'a alırsınız 2 senede 20binlik masrafınız olur birde normal dizel/lpg 1 yakarken siz 1.5 yakarsınız yakıttanda girer.