Yok canım , zaten amacım seni haksız çıkartmak filan değil yanlış anlama.. Kişisel sürtüşmelerden hep kaçınmışımdır forum içerisinde (: benim amacım sadece kendi kendimizi avutma pskolojisinden sıyrılmaya yardımcı olmak.. (:
Yapılmamış işleri yapılmış , yapamamış işleri yapmış kabul ettiğimiz için bu haldeyiz.. Bu gençlik daha nice başarılara imza atacak sadece şu önünde ki geçmişten gelen sis perdesini aralayabilmeyi beceremiyor o kadar.. Ama eminim ben Türk genci her türlü mükemmeliyetin altına bi' gün imzasını atacaktır..
İşte o zaman grurla açarız konuları bir bir bütün yabancı forumlara , "Bir Türk Harikası" başlığı ile..
Siyasete giriyorum önümüzde ki genel seçimlerde.. ((: