• 02-04-2009, 01:13:18
    #10
    sinanandirman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım çok iyi araştırıp öyle açtım konuyu.tasarım Türklere ait motor Ford a aittir.
    Yahu sen araştırmışsın (: ben kullandım. Bu araç %100 Amerikan ma-lı-dır,diğer şeyler gibi ülkemizde ki..

    Bak dedim ki sana biraz süslenmiştir o kadar.. Aşağıda örneklerini veriyorum (:













    Kısacası araç modifakasyon ile binbir çeşit hale bürünebiliyor (: o yüzden kendi kendimizi avutmanın bi' alemi yok.

    I feel unhappy but ;

    Made in United States of America.
  • 02-04-2009, 01:13:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Pardon. 125 HP ve 85.000 TL imiş fiyatı.


    ..:: etox - zafer ::...

    Ne kadar dandik görünüyor ayrıca çok pahalı. O paraya Z4 RoadStar almak varken...
  • 02-04-2009, 01:16:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İbre 185 imiş, 0-100 13 sn imiş.

    Yahu benim dandik Hyundai bile 9 saniyede çıkıyor 100km/h hıza.
  • 02-04-2009, 01:16:46
    #13
    zafer de aynı

    elektrik aksam ve motor türk malı değil,sadece kaporta tasarım
  • 02-04-2009, 01:18:47
    #14
    hmm fakat kaynaklarda konuda belirttiğim bilgiler yazıyordu.Motorun Ford' a ait olduğunda hem fikiriz ama tasarım Belçikadaki gurbetçimiz Eralp Noyan a aitmiş.hadi senin dediğini kabul ettiğimizi düşünürsek özenilmiş olsa bile beni haksız çıkarmıyor Türkiye' nin yerli oto üretimi konusunda
  • 02-04-2009, 01:21:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Valla adaşım, Etox'ta öyleymiş baksana...

    En önemli parçaları dışarıdan getirip, ben yaptım demek çok acı.
    Kaportayı ve çizimi ben de yaparım CorelDraw ile. Mühim olan zaten elektrik, gider ve motor kısımları.
  • 02-04-2009, 01:24:38
    #16
    Yok canım , zaten amacım seni haksız çıkartmak filan değil yanlış anlama.. Kişisel sürtüşmelerden hep kaçınmışımdır forum içerisinde (: benim amacım sadece kendi kendimizi avutma pskolojisinden sıyrılmaya yardımcı olmak.. (:

    Yapılmamış işleri yapılmış , yapamamış işleri yapmış kabul ettiğimiz için bu haldeyiz.. Bu gençlik daha nice başarılara imza atacak sadece şu önünde ki geçmişten gelen sis perdesini aralayabilmeyi beceremiyor o kadar.. Ama eminim ben Türk genci her türlü mükemmeliyetin altına bi' gün imzasını atacaktır..

    İşte o zaman grurla açarız konuları bir bir bütün yabancı forumlara , "Bir Türk Harikası" başlığı ile..



    Siyasete giriyorum önümüzde ki genel seçimlerde.. ((:
  • 02-04-2009, 01:26:50
    #17
    işte kardeş helal olsun bu kelimelerin gerçekten duygulandırdı beni.

    bu arada imza dedinde bi ara Jet-pa İmza 700 diye bir otomobil çıkarmıştı sanırım tek orjinal otomobilimiz o olsa gerek
  • 02-04-2009, 01:29:50
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yapma adaş onun herşeyi çalıntıydı.