işte kardeş helal olsun bu kelimelerin gerçekten duygulandırdı beni.

bu arada imza dedinde bi ara Jet-pa İmza 700 diye bir otomobil çıkarmıştı sanırım tek orjinal otomobilimiz o olsa gerek