Konu
İlk ve tek TÜRK malı spor araba
02-04-2009, 03:58:05
#35
anarschi
sanırsam bunların ön kabutları fiberklastan yapılmıştı
duvara vurduğunuzda filan daha çok yamulmak yerine kırılmayı tercih ediyor anadol lar
ayrıca güzel arabaymış