• 17-12-2022, 18:41:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Chrome kullanıyorum bende başka bir tarayıcı kötü geliyor bana
  • 17-12-2022, 18:41:14
    #11
    Windows da Chrome, Iphone ve Mac de Safari harici kullanamıyorum, Chrome un 2 3 özelliği Safari de olsa Safari dışına da çıkmazdım sanırım.
  • 17-12-2022, 18:43:56
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Brave ve Vivaldi.. İkisini de tek geçerim.. Chrome ve Opera'dan uzak duruyorum (veri hırsızlığı sebebiyle) Vivaldi'yi alternatif olarak yüklemiştim ama ikisini de aynı sıklıkla kullanıyorum..

    Arama motoru olarak da Duckduckgo, bing, startpage, ecosia, swisscows, seekr,mojeek, presearch bazen de yahoo.. yandexi de kullanıyorum ama çok sık değil sadece bir iş için kullanıyorum..

    Ekleme: Umarım Brave ve Vivaldi'yi ve belirttiğim arama motorlarını çok kullanan olmaz ve umarım zehirlenmeden bu şekilde kalırlar..
  • 17-12-2022, 18:45:31
    #13
    Microsoft Edge
  • 17-12-2022, 19:02:09
    #14
    Masaüstünde Chrome. Telefonda Opera
  • 17-12-2022, 21:33:26
    #15
    Opera 6 7+ yıl her geçen gün kendini yeniliyor
    yan çubuk vazgeçilmezim
  • 17-12-2022, 21:41:23
    #16
    Belki de çıktığı günden beri Firefox kullanıyorum. Ara ara kullanabilir miyim acaba diye diğer tarayıcıları denedim ama maalesef Firefox konforunu hiçbir tarayıcıda bulamadım. Hatta bir ara sadece Firefox'ta olduğu için benim link ışınlama dediğim özellik için Firefox tek alternatifimdi. Gerçi bir çok tarayıcıda bunu ekledi artık ama nedense alışamadım diğerlerine

    Gerçi nazar değdi galiba önceden linki diğer cihazlara gönder dediğimde anlık olarak diğer cihazlara aktarırken şimdi bazen ertesi gün bile aktarabiliyor bunun nedenini çözemedim ama hala Firefox
  • 17-12-2022, 22:01:14
    #17
    Chrome hızlı ve alıskanlık diğer tarayıcılarda yabancılık cekiyorum :ÇD
  • 17-12-2022, 23:04:17
    #18
    chrome.apple varken safariden başka kullanmazdım.apple alırsam yine safariden başkasına göz atmam sanırım