Hangi Tarayıcıyı Kullanıyorsunuz?
31
●948
- 17-12-2022, 18:43:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Brave ve Vivaldi.. İkisini de tek geçerim.. Chrome ve Opera'dan uzak duruyorum (veri hırsızlığı sebebiyle) Vivaldi'yi alternatif olarak yüklemiştim ama ikisini de aynı sıklıkla kullanıyorum..
Arama motoru olarak da Duckduckgo, bing, startpage, ecosia, swisscows, seekr,mojeek, presearch bazen de yahoo.. yandexi de kullanıyorum ama çok sık değil sadece bir iş için kullanıyorum..
Ekleme: Umarım Brave ve Vivaldi'yi ve belirttiğim arama motorlarını çok kullanan olmaz ve umarım zehirlenmeden bu şekilde kalırlar.. - 17-12-2022, 21:41:23Belki de çıktığı günden beri Firefox kullanıyorum. Ara ara kullanabilir miyim acaba diye diğer tarayıcıları denedim ama maalesef Firefox konforunu hiçbir tarayıcıda bulamadım. Hatta bir ara sadece Firefox'ta olduğu için benim link ışınlama dediğim özellik için Firefox tek alternatifimdi. Gerçi bir çok tarayıcıda bunu ekledi artık ama nedense alışamadım diğerlerine
Gerçi nazar değdi galiba önceden linki diğer cihazlara gönder dediğimde anlık olarak diğer cihazlara aktarırken şimdi bazen ertesi gün bile aktarabiliyor bunun nedenini çözemedim ama hala Firefox