Konu
Hangi Tarayıcıyı Kullanıyorsunuz?
17-12-2022, 18:41:14
#11
kaantoker
Windows da Chrome, Iphone ve Mac de Safari harici kullanamıyorum, Chrome un 2 3 özelliği Safari de olsa Safari dışına da çıkmazdım sanırım.