Belki de çıktığı günden beri Firefox kullanıyorum. Ara ara kullanabilir miyim acaba diye diğer tarayıcıları denedim ama maalesef Firefox konforunu hiçbir tarayıcıda bulamadım. Hatta bir ara sadece Firefox'ta olduğu için benim link ışınlama dediğim özellik için Firefox tek alternatifimdi. Gerçi bir çok tarayıcıda bunu ekledi artık ama nedense alışamadım diğerlerine

Gerçi nazar değdi galiba önceden linki diğer cihazlara gönder dediğimde anlık olarak diğer cihazlara aktarırken şimdi bazen ertesi gün bile aktarabiliyor bunun nedenini çözemedim ama hala Firefox