• 17-12-2022, 18:35:38
    #1
    En iyisi sanırım
    Ben Chrome harici bir tarayıcı ne yazık ki kullanamıyorum senelerdir gelen alışkanlıklardan dolayı.
    İhtiyaç durumunda Brave kullanabiliyorum arada kullanımımı etkileyen aşırı büyük etkenler olmadığı için.

    Siz hangi tarayıcıları kullanıyorsunuz ve sebepleri nedir?
  • 17-12-2022, 18:35:51
    #2
    edge
  • 17-12-2022, 18:36:33
    #3
    Python Coder
    Opera ve Chrome
  • 17-12-2022, 18:37:00
    #4
    Ben de aynı şekilde Chrome harici kullanamadım. Gruplandırma özelliğinin hastasıyız
  • 17-12-2022, 18:37:15
    #5
    2 sene önceye kadar hep Chrome kullanıyordum ama artık firefoxtan başka tarayıcı kullanmıyorum
  • 17-12-2022, 18:37:38
    #6
    3 pc Opera GX
  • 17-12-2022, 18:38:40
    #7
    opera
  • 17-12-2022, 18:39:00
    #8
    chrome
    duckduckgo
  • 17-12-2022, 18:39:50
    #9
    🏆 SMM-PANEL.NET
    chrome