Ben Chrome harici bir tarayıcı ne yazık ki kullanamıyorum senelerdir gelen alışkanlıklardan dolayı.
İhtiyaç durumunda Brave kullanabiliyorum arada kullanımımı etkileyen aşırı büyük etkenler olmadığı için.

Siz hangi tarayıcıları kullanıyorsunuz ve sebepleri nedir?