Son zamanlarda yaşamış olduğum müşteri sıkıntıları, beni 6 senelik yazarlık işimden soğutmaya başladı. Biri gelir makale yazdırır 3-4 kere revize ister, dilediği gibi makaleyi yazarız, paranın yarısını gönderirim bu makaleye der. Diğeri tekli sipariş almama rağmen yazdırdığı 20 TL makaleye elli tane fotoğraf ister bide pişkin pişkin konuşur. Her seferinde saygılı konusayım üslubumu bozmayayım diyorum da, bunlar her kötü lafı hak etmeye başladı. Bundan sonrasında da müşterilere karşı ya tavrımı sert koyacağım, ya da piyasadan çekileceğim.