Bizim ülkenin büyük bir yoğunluğu halen cahil maalesef. İki sanal ortama, ticaret ortamına girince, kendilerine zorunlu üslub olarak " hocam " denilince ve elinde xx xxx TL para olunca birşey zannediyor bizim millet kendini.