• 14-12-2022, 21:26:57
    #1
    Kurumsal PLUS
    Son zamanlarda yaşamış olduğum müşteri sıkıntıları, beni 6 senelik yazarlık işimden soğutmaya başladı. Biri gelir makale yazdırır 3-4 kere revize ister, dilediği gibi makaleyi yazarız, paranın yarısını gönderirim bu makaleye der. Diğeri tekli sipariş almama rağmen yazdırdığı 20 TL makaleye elli tane fotoğraf ister bide pişkin pişkin konuşur. Her seferinde saygılı konusayım üslubumu bozmayayım diyorum da, bunlar her kötü lafı hak etmeye başladı. Bundan sonrasında da müşterilere karşı ya tavrımı sert koyacağım, ya da piyasadan çekileceğim.


  • 14-12-2022, 21:30:14
    #2
    Bizim ülkenin büyük bir yoğunluğu halen cahil maalesef. İki sanal ortama, ticaret ortamına girince, kendilerine zorunlu üslub olarak " hocam " denilince ve elinde xx xxx TL para olunca birşey zannediyor bizim millet kendini.
  • 14-12-2022, 21:31:26
    #3
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Yaptırmak isteyen insanda illa ki bütçe vardır ama bizim klasik türk milleti daha ucuza yaptırma peşinde, yapması gereken de aslında bütçesini güzel ayarlayıp hizmet almak ama yok maalesef
  • 14-12-2022, 21:31:58
    #4
    Kurumsal PLUS
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ülkenin büyük bir yoğunluğu halen cahil maalesef. İki sanal ortama, ticaret ortamına girince, kendilerine zorunlu üslub olarak " hocam " denilince ve elinde xx xxx TL para olunca birşey zannediyor bizim millet kendini.
    ciddi anlamda ne saygı ne de üslup var suanda konustugum kişilerde. Bir tanesi bugün ben xx.xxxtl ticaret yapıyorum diyip makale parasının yarısını gönderirim pazarlıgı yapıyor.
  • 14-12-2022, 21:32:21
    #5
    https://www.r10.net/sorum-var/347284...post1084072902
    Buda benzer bir konumuz
  • 14-12-2022, 21:32:36
    #6
    Kurumsal PLUS
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptırmak isteyen insanda illa ki bütçe vardır ama bizim klasik türk milleti daha ucuza yaptırma peşinde, yapması gereken de aslında bütçesini güzel ayarlayıp hizmet almak ama yok maalesef
    ilanda da kocaman makale hizmeti yazıyor. İnsanlar 5 tlye makale yazdırıp utanmasa siteyi tamamen tüm işlerini bana devretme peşinde.
  • 14-12-2022, 21:33:10
    #7
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Gizlilik önemlidir. İsmi görünmüyor olsa bile, müşterilerinizle olan özel mesajlaşmaları paylaşmanız etik değildir.
  • 14-12-2022, 21:33:35
    #8
    Kolay gelsin den sonra direkt yazmamanız gerekiyor hatayı siz yapmışsınız
  • 14-12-2022, 21:35:10
    #9
    Kurumsal PLUS
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gizlilik önemlidir. İsmi görünmüyor olsa bile, müşterilerinizle olan özel mesajlaşmaları paylaşmanız etik değildir.
    ben burada sıkıntı gördüğüm bir durumu paylasıyorum. kimsenin adına herhangi bir hakaret içerikli bir mesaj yok?
    Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin den sonra direkt yazmamanız gerekiyor hatayı siz yapmışsınız
    kesinlikle öyle yapmalıydım da. Kolay gelsin mesajının anlamını tam olarak anlamadığımdan sormak istedim.