mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gizlilik önemlidir. İsmi görünmüyor olsa bile, müşterilerinizle olan özel mesajlaşmaları paylaşmanız etik değildir.
ben burada sıkıntı gördüğüm bir durumu paylasıyorum. kimsenin adına herhangi bir hakaret içerikli bir mesaj yok?
Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin den sonra direkt yazmamanız gerekiyor hatayı siz yapmışsınız
kesinlikle öyle yapmalıydım da. Kolay gelsin mesajının anlamını tam olarak anlamadığımdan sormak istedim.