royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim ülkenin büyük bir yoğunluğu halen cahil maalesef. İki sanal ortama, ticaret ortamına girince, kendilerine zorunlu üslub olarak " hocam " denilince ve elinde xx xxx TL para olunca birşey zannediyor bizim millet kendini.
ciddi anlamda ne saygı ne de üslup var suanda konustugum kişilerde. Bir tanesi bugün ben xx.xxxtl ticaret yapıyorum diyip makale parasının yarısını gönderirim pazarlıgı yapıyor.