Bir ehliyet 10500-11000₺ mi olacak şimdi
48
●3.102
- 12-12-2022, 12:49:27cidden böyle yorumlar görünce üzülüyorum. hocam sen drifti boşver.SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşına girmeyi bir heyecan ile bekleyip yaşımı doldurayım da hemen ehliyetimi alayım diyen gençleri düşün. nasıl alacaklar ehliyetlerini. bahsedilen bi rakam az bi para mı sizce ? - 12-12-2022, 15:05:10Lütfen üslubunuza dikkat edin. Saygısızlığın lüzumu yok. Düşüncenizi kendinize saklayın.md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2022, 15:15:02Trafiğe çıkan sayısını azaltarak kaza oranını azaltmak nasıl bir saçmalık hocam.SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle mi engellenecek ?
Başta eğitim verirsiniz , ha eğitimde olmuyorsa ceza verirsiniz. Drift atana cezayı artırırsın başka konu , gerekirse ehliyetine 1 yıl el koyarsın , yeni ehliyetle ne alakası var.
Oldu olası araba fiyatlarının çok artmasınıda destekleyin , Araç alan sayısı azaldıkça drift atan sayısıda azalır
Yada benzinin litresi 500 Lira olsun drift atanlar , çok hız yapıp gaza basanlar bitme noktasına gelir : ) - 12-12-2022, 16:19:30Asgari ücret önümüzdeki yıl 10-11 olursa normal. Çünkü yıllar yılı hep kurs+ehliyet ücreti ortalama 1 asgari ücret tutuyordu.
- 12-12-2022, 17:10:17yarına göre ucuz , imkanınız varsa hemen alın bencesosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2022, 19:13:04Aslında kış ayı geldi güzel indirimler alabilirsin. Ben geçen yıl bu zamanlar aldım ehliyeti, telefonda 3500 kurs fiyatı çıkardılar arkadaşımla yüz yüze görüşmek için ofislerine gittik. Arkadaşım 3000e zorla dedi yolda giderken, ben adamlara direkt 2500 olmaz mı dedim hemen kabul ettiler
Her halde bazı dönemlerde yoğunluk olmayınca müşteri kaçırmamak için indirim yapıyorlar. 200 lira falan ehliyet sınavına verdim, 1000 tl de ehliyet harçlara ödemiştim. 5 taksitte 500 lira olarak kurs parasını ödedim.
- 12-12-2022, 20:42:21Haklısınız ama kurslarda da eğitim verilmiyor ki, şahsen kurstan özel ders bile almama rağmen hiçbir şey öğrenemedim diyebilirim.Adfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahahahaha, bir o kadar komik olsa da bir o kadar da maalesef üzücü bir durum...OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamışsınız, trafiğe çıkan sayısı azalır demedim veya azalsın şeklinde bir yorum yapmadım. Kaza oranlarında biraz da olsa azalma olacaktır dedim. En azından son ses bass açıp gaza gelen Şahinciler hiç yoktan akıllanacaklardır. Araçlarının yarı fiyatı kadar ceza ödeyeceklerse buyursun ödesinler. Zaten hazinede açık olduğu için gelene geçene ceza yağdırıyorlar bu sıralar. Eğitim konusuna gelirsek, kurslar aman Allah bir şoförlük öğretmiyor hocam. Komisyonlara para kazandırmak için yarım yamalak eğitim verip telefonlarına dalıp gidiyorlar resmen. Şahsen özel ders bile almıştım ama hiçbir faydası olmadı. İlk olarak eğitime bir çeki düzen verilmeli. Araç fiyatlarının artmasına ise kesinlikle destek çıkmıyorum. Özellikle İstanbul gibi mega kent bölgelerde araç kesinlikle ihtiyaç oluyor. Aynı şekilde litre fiyatları da zamlanmasından yana değilim. Durumu çok farklı yerlere çekmişsiniz ve söylemlerimi abartmışsınız. Lütfen sakince yorum yapın. Teşekkürlerkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her halde bazı dönemlerde yoğunluk olmayınca müşteri kaçırmamak için indirim yapıyorlar. 200 lira falan ehliyet sınavına verdim, 1000 tl de ehliyet harçlara ödemiştim. 5 taksitte 500 lira olarak kurs parasını ödedim.