SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
cidden böyle yorumlar görünce üzülüyorum. hocam sen drifti boşver.

18 yaşına girmeyi bir heyecan ile bekleyip yaşımı doldurayım da hemen ehliyetimi alayım diyen gençleri düşün. nasıl alacaklar ehliyetlerini. bahsedilen bi rakam az bi para mı sizce ?