Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
Trafiğe çıkan sayısını azaltarak kaza oranını azaltmak nasıl bir saçmalık hocam.
Böyle mi engellenecek ?
Başta eğitim verirsiniz , ha eğitimde olmuyorsa ceza verirsiniz. Drift atana cezayı artırırsın başka konu , gerekirse ehliyetine 1 yıl el koyarsın , yeni ehliyetle ne alakası var.
Oldu olası araba fiyatlarının çok artmasınıda destekleyin , Araç alan sayısı azaldıkça drift atan sayısıda azalır
Yada benzinin litresi 500 Lira olsun drift atanlar , çok hız yapıp gaza basanlar bitme noktasına gelir : )