Aslında kış ayı geldi güzel indirimler alabilirsin. Ben geçen yıl bu zamanlar aldım ehliyeti, telefonda 3500 kurs fiyatı çıkardılar arkadaşımla yüz yüze görüşmek için ofislerine gittik. Arkadaşım 3000e zorla dedi yolda giderken, ben adamlara direkt 2500 olmaz mı dedim hemen kabul ettiler Her halde bazı dönemlerde yoğunluk olmayınca müşteri kaçırmamak için indirim yapıyorlar. 200 lira falan ehliyet sınavına verdim, 1000 tl de ehliyet harçlara ödemiştim. 5 taksitte 500 lira olarak kurs parasını ödedim.