• 12-12-2022, 11:54:48
    #37
    99 da şipşak koyduk cebe ehliyeti
  • 12-12-2022, 12:49:27
    #38
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
    cidden böyle yorumlar görünce üzülüyorum. hocam sen drifti boşver.

    18 yaşına girmeyi bir heyecan ile bekleyip yaşımı doldurayım da hemen ehliyetimi alayım diyen gençleri düşün. nasıl alacaklar ehliyetlerini. bahsedilen bi rakam az bi para mı sizce ?
  • 12-12-2022, 15:05:10
    #39
    md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu dediğiniz aynı sigara zararlı fiyatı 100 tl olsun diyen aveller gibi olmuş
    Lütfen üslubunuza dikkat edin. Saygısızlığın lüzumu yok. Düşüncenizi kendinize saklayın.
  • 12-12-2022, 15:15:02
    #40
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
    Trafiğe çıkan sayısını azaltarak kaza oranını azaltmak nasıl bir saçmalık hocam.

    Böyle mi engellenecek ?

    Başta eğitim verirsiniz , ha eğitimde olmuyorsa ceza verirsiniz. Drift atana cezayı artırırsın başka konu , gerekirse ehliyetine 1 yıl el koyarsın , yeni ehliyetle ne alakası var.


    Oldu olası araba fiyatlarının çok artmasınıda destekleyin , Araç alan sayısı azaldıkça drift atan sayısıda azalır
    Yada benzinin litresi 500 Lira olsun drift atanlar , çok hız yapıp gaza basanlar bitme noktasına gelir : )
  • 12-12-2022, 16:19:30
    #41
    Asgari ücret önümüzdeki yıl 10-11 olursa normal. Çünkü yıllar yılı hep kurs+ehliyet ücreti ortalama 1 asgari ücret tutuyordu.
  • 12-12-2022, 17:10:17
    #42
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz ehliyet almadım güzel bir araç alacak maddi durumum olmadığı için şimdi 2023 ehliyet fiyatlarına baktım en az 10500₺ tutuyor şaka gibi. Geçen yıl araştırmıştım kurs 3000₺ istemişti. İyi bir araba almayı geçtim ehliyet alamayacağız bu gidişle.
    yarına göre ucuz , imkanınız varsa hemen alın bence
  • 12-12-2022, 19:13:04
    #43
    Aslında kış ayı geldi güzel indirimler alabilirsin. Ben geçen yıl bu zamanlar aldım ehliyeti, telefonda 3500 kurs fiyatı çıkardılar arkadaşımla yüz yüze görüşmek için ofislerine gittik. Arkadaşım 3000e zorla dedi yolda giderken, ben adamlara direkt 2500 olmaz mı dedim hemen kabul ettiler Her halde bazı dönemlerde yoğunluk olmayınca müşteri kaçırmamak için indirim yapıyorlar. 200 lira falan ehliyet sınavına verdim, 1000 tl de ehliyet harçlara ödemiştim. 5 taksitte 500 lira olarak kurs parasını ödedim.
  • 12-12-2022, 19:36:18
    #44
    yıl bitmeden dosyanızı actırın kursta belki biraz daha uyguna gelir. ben 6-7 ay önce aralıkta kaydımı yaptırıp mayısta aldım 2700 e hersey dahil
  • 12-12-2022, 20:42:21
    #45
    Adfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezalar caydırıcı değil, ve ehliyet fiyatını yüksek tutma konusunda asla söylediğinize katılmıyorum kurunun yanında neden yaşta yanıyor?
    Haklısınız ama kurslarda da eğitim verilmiyor ki, şahsen kurstan özel ders bile almama rağmen hiçbir şey öğrenemedim diyebilirim.

    OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gün bmwcinin biri solladı önüme geçti fren yaptı az kaldı alıyordum tamponunu
    Ahahahahaha, bir o kadar komik olsa da bir o kadar da maalesef üzücü bir durum...

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafiğe çıkan sayısını azaltarak kaza oranını azaltmak nasıl bir saçmalık hocam.

    Böyle mi engellenecek ?

    Başta eğitim verirsiniz , ha eğitimde olmuyorsa ceza verirsiniz. Drift atana cezayı artırırsın başka konu , gerekirse ehliyetine 1 yıl el koyarsın , yeni ehliyetle ne alakası var.


    Oldu olası araba fiyatlarının çok artmasınıda destekleyin , Araç alan sayısı azaldıkça drift atan sayısıda azalır
    Yada benzinin litresi 500 Lira olsun drift atanlar , çok hız yapıp gaza basanlar bitme noktasına gelir : )
    Hocam yanlış anlamışsınız, trafiğe çıkan sayısı azalır demedim veya azalsın şeklinde bir yorum yapmadım. Kaza oranlarında biraz da olsa azalma olacaktır dedim. En azından son ses bass açıp gaza gelen Şahinciler hiç yoktan akıllanacaklardır. Araçlarının yarı fiyatı kadar ceza ödeyeceklerse buyursun ödesinler. Zaten hazinede açık olduğu için gelene geçene ceza yağdırıyorlar bu sıralar. Eğitim konusuna gelirsek, kurslar aman Allah bir şoförlük öğretmiyor hocam. Komisyonlara para kazandırmak için yarım yamalak eğitim verip telefonlarına dalıp gidiyorlar resmen. Şahsen özel ders bile almıştım ama hiçbir faydası olmadı. İlk olarak eğitime bir çeki düzen verilmeli. Araç fiyatlarının artmasına ise kesinlikle destek çıkmıyorum. Özellikle İstanbul gibi mega kent bölgelerde araç kesinlikle ihtiyaç oluyor. Aynı şekilde litre fiyatları da zamlanmasından yana değilim. Durumu çok farklı yerlere çekmişsiniz ve söylemlerimi abartmışsınız. Lütfen sakince yorum yapın. Teşekkürler