• 12-12-2022, 07:17:54
    #19
    en az 10k olarak görülüyor hayırlısı
  • 12-12-2022, 07:19:04
    #20
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
    Nasıl bir kafa? Cezalara gelsin zam, eğitime neden zam gelsin? Neden bunu destekliyorsunuz? Bir öğrencinin ehliyet eğitimini ben karşılayayım dedim; Haziran 3000 TL/ Temmuz 5000 TL fiyat verdiler. Sürücü kursu tanıdık olduğu için Haziran ayının fiyatından yaptırabildik çok şükür.
  • 12-12-2022, 07:22:00
    #21
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıkcası bazen bende bir çok hizmet ve ürüne istenilen fiyatlara şaşıyorum sonra bakıyorum ekmek 5 lira bir paket makarna 15 lira yani herşey aşağı yukarı iki üç yıl önceki fiyatların beş katı o yüzden bahsettiğiniz ehliyet fiyatları da normal gibi geldi
    ehliyet fiyatı arkadaşların dediği gibi 15000₺ tutsa asgari ücret 8000₺ olsa en az 2 ay yemeden içmeden maaşı biriktirmesi gerekiyor bir vatandaşın hocam. 3000-5000$ maaş alınan ülkelerde 100-200$’a ehliyet alınıyor hangi yönden bakarsak bakalım normal bir durum olamaz
  • 12-12-2022, 07:24:25
    #22
    Onlar ehliyet almadan da bunu yapabiliyor? Çoğu da ehliyeti olmayan liseliler falandır. Ayrıca altında kat kat yüksek değeri olan arabalarını ve hatta canlarını önemsemiyorlar ehliyete verecekleri parayı mi önemseyecekler 🧐🧐🧐



    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
  • 12-12-2022, 07:25:50
    #23
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyet almanın bedelini artırınca iyi sürücü olunmuyor hocam. Haklısınız söylediklerinizde ama bence onu fiyat artışı ile değil eğitim sistemi ile düzeltmemiz gerekiyor.
    Haklısınız hocam ama sürücü kurslarında verilen eğitimlerin hiçbir faydası olmuyor. Hiçbir şey öğretemiyorlar neredeyse...

    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir kafa? Cezalara gelsin zam, eğitime neden zam gelsin? Neden bunu destekliyorsunuz? Bir öğrencinin ehliyet eğitimini ben karşılayayım dedim; Haziran 3000 TL/ Temmuz 5000 TL fiyat verdiler. Sürücü kursu tanıdık olduğu için Haziran ayının fiyatından yaptırabildik çok şükür.
    Öncelikle öğrenci arkadaşımıza destek çıktığınız için teşekkür ediyorum, işleriniz rast gider umarım. Haklısınız ama her şeye zam geldiği için yorum yapamıyorum artık.
  • 12-12-2022, 07:26:17
    #24
    Üyeliği durduruldu
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ehliyet fiyatı arkadaşların dediği gibi 15000₺ tutsa asgari ücret 8000₺ olsa en az 2 ay yemeden içmeden maaşı biriktirmesi gerekiyor bir vatandaşın hocam. 3000-5000$ maaş alınan ülkelerde 100-200$’a ehliyet alınıyor hangi yönden bakarsak bakalım normal bir durum olamaz
    Valla yazı da dolar ve Tl ifadeleri geçiyor elbet 5000 Dolar a ehliyet olmaz ama ben TL okudum hepsini 15.000 tl belki biraz fazla denilebilir (diğer zamlarla karşılaştırıldığında ama 12.000 TL olmasına şaşırmam. ülkede asgari ücreti arttırdıkça ülke batışa gider çalışanların ücretlerinde sürekli artış refah düzeyi yükseltmiyorsa ekonominin çöktüğünün anlamıdır.
  • 12-12-2022, 07:40:52
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
    Cezalar caydırıcı değil, ve ehliyet fiyatını yüksek tutma konusunda asla söylediğinize katılmıyorum kurunun yanında neden yaşta yanıyor?
  • 12-12-2022, 07:55:20
    #26
    10k olsa yine şükür ocakta başvuracağım bazıları 15k olcak falan diyor
  • 12-12-2022, 08:21:25
    #27
    Malatya da herley içinde 9000₺ oldu tün sürücü kursları kaydı bitti ocay dönemi kaydı için de güncel fiyattan alınıcak 🙏