Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
Nasıl bir kafa? Cezalara gelsin zam, eğitime neden zam gelsin? Neden bunu destekliyorsunuz? Bir öğrencinin ehliyet eğitimini ben karşılayayım dedim; Haziran 3000 TL/ Temmuz 5000 TL fiyat verdiler. Sürücü kursu tanıdık olduğu için Haziran ayının fiyatından yaptırabildik çok şükür.