SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.
Cezalar caydırıcı değil, ve ehliyet fiyatını yüksek tutma konusunda asla söylediğinize katılmıyorum kurunun yanında neden yaşta yanıyor?