Onlar ehliyet almadan da bunu yapabiliyor? Çoğu da ehliyeti olmayan liseliler falandır. Ayrıca altında kat kat yüksek değeri olan arabalarını ve hatta canlarını önemsemiyorlar ehliyete verecekleri parayı mi önemseyecekler 🧐🧐🧐



SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslında olmasını bir tık destekliyorum. Trafik kurallarına bir o kadar da özen gösterilir ve kaza oranları azalmaya doğru gidecektir. Önüme gelen drift çekiyor ve hayatımızı tehlikeye atıyorlar. Allah'a emanet makasçılar da var işin içinde. Hadi bakalım cezalar da arttı, şimdi göreceğim ben onları.