Ehliyet almanın bedelini artırınca iyi sürücü olunmuyor hocam. Haklısınız söylediklerinizde ama bence onu fiyat artışı ile değil eğitim sistemi ile düzeltmemiz gerekiyor.
Haklısınız hocam ama sürücü kurslarında verilen eğitimlerin hiçbir faydası olmuyor. Hiçbir şey öğretemiyorlar neredeyse...
Nasıl bir kafa? Cezalara gelsin zam, eğitime neden zam gelsin? Neden bunu destekliyorsunuz? Bir öğrencinin ehliyet eğitimini ben karşılayayım dedim; Haziran 3000 TL/ Temmuz 5000 TL fiyat verdiler. Sürücü kursu tanıdık olduğu için Haziran ayının fiyatından yaptırabildik çok şükür.
Öncelikle öğrenci arkadaşımıza destek çıktığınız için teşekkür ediyorum, işleriniz rast gider umarım. Haklısınız ama her şeye zam geldiği için yorum yapamıyorum artık.