• 12-12-2022, 00:46:02
    #19
    Kızlar erkeklerle arkadaş olabilir ama erkekler kızlarla olamaz dostum
  • 12-12-2022, 00:46:55
    #20
    Şahsi düşüncem bir erkek ve bir kadın asla sadece arkadaşlık için birlikte olmaz
    erkeklerin bir çoğu arkadaşlığı flörtleşmek zannettiği için kounşuyor
  • 12-12-2022, 00:52:06
    #21
    hellwane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızlar erkeklerle arkadaş olabilir ama erkekler kızlarla olamaz dostum
    Örnek olması açısından bunu da bırakayım


    https://www.instagram.com/p/ClOkjc6o...d=YmMyMTA2M2Y=
  • 12-12-2022, 00:57:54
    #22
    hellwane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızlar erkeklerle arkadaş olabilir ama erkekler kızlarla olamaz dostum
    O kadar güzel bir cevap ki. Son zamanlarda okuduğum tartışmasız en doğru cevap.
  • 12-12-2022, 01:04:53
    #23
    8 yıldır konuştuğum, dertleştiğim, fikir aldığım ve nişan davetiyesi (göstermelik) hazırladığım bir arkadaşım var. 8 yılda toplasan 15 kere belki görüşmüşüzdür. Hâlâ daha konuşuruz.
    Evet, bir kadın bir erkek ile arkadaş kalabilir.
  • 12-12-2022, 01:06:01
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlık olayına cinsiyetci yaklaşmayı ne zaman bırakacağız acaba!? her yüzünüze gülenle bi şeyler yaşayacak değilsiniz!
    Bal gibi arkadaş olunur, beyin ile belli başlı organların yerini değiştirdiğiniz noktada hiç bi b*k olmaz.
  • 12-12-2022, 01:27:05
    #25
    Hangi taraftan baktığına bağlı dinen hayır onun dışında da yorum yapamam
  • 12-12-2022, 01:28:12
    #26
    Hocam bu konuyu bence en iyi Steve Harvey özetlemiş. insanların bir ağızdan çıkan kelimeleri vardır bir de içinden geçenleri. O yüzden size şu kısa videoyu izlemenizi tavsiye ederim.
    https://youtube.com/shorts/9JPawTuSBVg?feature=share
  • 12-12-2022, 01:50:57
    #27
    Bunun olmasının yolları var.
    Tamamen imkansız değil.
    Eğer 2 taraf da bir birleriine cinsel ilgi duymuyorlarsa ve iyi anlaşıyorlarsa olur.
    Benim güzel ve çekici bulmadığım ama iyi anlaştığım kız arkadaşlarım var.
    Zaten sevgili ve iyi bir dostu ayıtan şey cinselliktir. Cinsel çekim yoksa o ilişki değil dostluktur.

    Hatta Ukraynalı yakım bir kız arkadaşım var 15 senedir bana abi der ben de ona sestra ya da bacım derim abi kardeş gibiyiz. Ailesini tanırım annesi babasını kardeşlerini yakından tanırım. Bırak arkadaşlığı kız kardeşim gibi aileden biri gibi görürüm.

    Gerçekten aşık olduğumda da gözüm başka kız görmez.

    Yani olabilir. Ama güzel kızların yakışıklı erkeklerin karşı cinsten samimi arkadaşları olmaz. Bu tarz insanlar ile arkadaşlık edenler bir umutla arkadaşlık sınırlarında fırsat ararlar.