Hocam bu konuyu bence en iyi Steve Harvey özetlemiş. insanların bir ağızdan çıkan kelimeleri vardır bir de içinden geçenleri. O yüzden size şu kısa videoyu izlemenizi tavsiye ederim.
https://youtube.com/shorts/9JPawTuSBVg?feature=share