8 yıldır konuştuğum, dertleştiğim, fikir aldığım ve nişan davetiyesi (göstermelik) hazırladığım bir arkadaşım var. 8 yılda toplasan 15 kere belki görüşmüşüzdür. Hâlâ daha konuşuruz.
Evet, bir kadın bir erkek ile arkadaş kalabilir.