• 06-12-2022, 06:45:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar WİNGX YAZILIM SATIŞ SCRİPTİ SATIN ALMAK İSTİYORUM AMA ESKİ YAPIMCI HAKLARI İLE DEVRETMİŞ R10 da var dedi bulamadım acaba yeni sahipleri kim ve ismi nedir bi bana bilgi verebilir misin bilen kişiler
  • 06-12-2022, 07:20:04
    #2
    Kobici kardeşler geçen yıl o kadar istememize rağmen vermemişlerdi demek satmışlar Bulursanız bana da haber verir misiniz rica etsem ?
  • 06-12-2022, 07:29:26
    #3
    Yeni ismi ile bu olabilir mi? https://www.r10.net/script-satisi/34...grasyonlu.html

    gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kobici kardeşler geçen yıl o kadar istememize rağmen vermemişlerdi demek satmışlar Bulursanız bana da haber verir misiniz rica etsem ?
    Konuya 5 defa geri geldim 4ünde Kombici diye okudum.
  • 06-12-2022, 07:30:56
    #4
    Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni ismi ile bu olabilir mi? https://www.r10.net/script-satisi/34...grasyonlu.html



    Konuya 5 defa geri geldim 4ünde Kombici diye okudum.
    Ahaha Sobalı evde yaşamadığınız belli Allah doğalgaz faturalarından korusun
  • 06-12-2022, 07:43:38
    #5
    Aaaa
    dalılılım ama

    36 sene önce doğalgaz mı varmış.

    Uykusuzluk sersemi diyelim.

    gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahaha Sobalı evde yaşamadığınız belli Allah doğalgaz faturalarından korusun