Aaaa
dalılılım ama

36 sene önce doğalgaz mı varmış.

Uykusuzluk sersemi diyelim.

gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahaha Sobalı evde yaşamadığınız belli Allah doğalgaz faturalarından korusun