Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni ismi ile bu olabilir mi? https://www.r10.net/script-satisi/34...grasyonlu.html



Konuya 5 defa geri geldim 4ünde Kombici diye okudum.
Ahaha Sobalı evde yaşamadığınız belli Allah doğalgaz faturalarından korusun