Yeni ismi ile bu olabilir mi?
https://www.r10.net/script-satisi/34...grasyonlu.html
Kobici kardeşler geçen yıl o kadar istememize rağmen vermemişlerdi demek satmışlar

Bulursanız bana da haber verir misiniz rica etsem ?
Konuya 5 defa geri geldim 4ünde
Kombici diye okudum.