Yeni ismi ile bu olabilir mi? https://www.r10.net/script-satisi/34...grasyonlu.html

gorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kobici kardeşler geçen yıl o kadar istememize rağmen vermemişlerdi demek satmışlar Bulursanız bana da haber verir misiniz rica etsem ?
Konuya 5 defa geri geldim 4ünde Kombici diye okudum.